poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Kawowe drzewko

Moi drodzy mam pewien  problem i nie wiem jak sobie z tym poradzić.Może ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc.
Otóż jakiś czas temu na moim drugim blogu,na jednym z postów,zaczęły pojawiać się jakieś,,spamowe''komentarze.Doszło do tego,że usunęłam ten post i na jakiś czas był spokój,ale od 3 dni pojawiają się pod innym postem.Włączyłam zatwierdzenie komentarzy,ale jedyny plus to taki,że nie muszę ich usuwać z bloga.Po 5 takich dziadów dziennie to chyba zbyt wiele.Nie chciałabym ograniczać pisania komentarzy,bo czasami piszą do mnie osoby,które nie maja ani bloga,ani konta na google  i nie chcę z nimi tracić kontaktu.Obawiam się jednak,że to jedyne wyjście;(
Może ktoś z Was miał taki problem i wie jak sobie z tym poradzić.Będę wdzięczna za pomoc.
A teraz fajny pomysł na kawowe drzewko.
Obawiam się jedynie o dostępność kawy w ziarnkach i o jej cenę.




:)






Ciekawe jak długo takie drzewko pachnie?
Pozdrawiam i dziękuję za wizytę

















17 komentarzy:

  1. Piękne to drzewko:)
    Ja też mam taki problem i to aż z trzema postami, pod którymi pojawiają się spamy. Nic nie wymyśliłam tylko je żmudnie usuwam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jako bezblogowa tez tu bywam :))I czasami chciałabym dać znak o mojej wizycie.
    A drzewko kawowe jest warte pochwały.brawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo się z tego cieszę,nie chce tracić z Wami kontaktu;)

      Usuń
  3. Też sobie nie radzę, myślałam tak jak Ty o usunięciu jednego wpisu, ale jest tam tak dużo pięknych komentarzy ;-)
    Przyjmuję to jako zło konieczne ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic nie da Basiu,przeniosą się na inne komentarze.

      Usuń
  4. a może wprowadź weryfikację obrazkową? Spotkałam się już z czymś takim na wielu blogach. Może to podziała.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://support.google.com/blogger/bin/answer.py?hl=pl&answer=42520 - tu jest link jak to zrobić:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu,ale to bardzo utrudnia pisanie komentarzy i denerwuje,Ja sama nie lubię weryfikacji,bo ślepawa jestem;))
      Pozdrowionka;)

      Usuń
  6. Ilonko ...niestety ja również borykam się z tym problemem ...spamuje te komentarze ale pojawiają się nowe z innego źródła pod innymi postami ;[
    na razie jestem na etapie irytacji :)) ale jak będzie tego większa ilość to nie wiem co zrobię :(
    weryfikacja obrazkowa załatwiła by problem ale wiem jak bardzo irytujące jest to i przy mojej kurzej ślepocie to masakra
    mimo wszystko życzę miłego dnia :) aaa i najważniejsze bardzo lubię zaglądać do Ciebie :) super blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i pomysłowo zrobione drzewko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest problem, że blogger sam do spamu wrzuca komentarze, które w spamie znaleźć się nie powinny i pod postem się tym samym nie pojawiają:( Zwykła komentarze, od moich obserwatorów, więc nie wiem, czemu tak się dzieje:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, ja już się przymierzałam do tego tematu, ale jak to bywa, czasu zawsze za mało.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie pytanie techniczne ... Czym jest ta pomarańczowa kula ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pomarańczowa kula jest plastikową piłeczką jaką można spotkać w sklepach z zabawkami,albo w takich suchych basenach dla dzieci.

      Usuń