czwartek, 13 czerwca 2013

Jak zrobić bransoletkę Shamballa

Witam;)
Do dzisiaj nie miałam pojęcia jak zrobić takie cudeńko.Jako,że jestem ciekawska i lubię poznawać nowe techniki(niekoniecznie próbować;) musiałam wyszukać odpowiedni kurs.I znalazłam;)
Filmik jest niestety po rosyjsku,ale jest bardzo czytelny i łatwo pokapować o co chodzi;)
Wszystkich ciekawskich,albo  tych,którzy mają ochotę na taką ozdobę zapraszam na film;)






Trochę długi,ale przecież można przesunąć;)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny;)



7 komentarzy:

  1. A cał życie nazywałam je makramą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwał tak zwał ..kursik jest superowy
    dzięki Ilonko

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie skorzystam, bo bardzo podobają mi sie te bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwy pewnie i tak nie zapamiętam i nadal pozostaną dla mnie makramowymi bransoletkami , ale kurs rewelacyjny i z całą pewnością skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. bo bransoletka to Shamballa ale splot makramowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja się zbieram do niej. Brakuje mi tylko koralików:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kursik. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń