wtorek, 20 sierpnia 2013

Jak uszyć ciekawą torbę -ciekawe wzory przeszyć

Witam kochani;)
Znalazłam w sieci kurs na bardzo ciekawą torbę.
Nie rozumiem z tego nic,bo dla mnie szycie to czarna  magia,ale nie mogę wstawiać tylko takich  kursów,w których wiem o co chodzi,bo byłoby nudno i monotematycznie.
Nawet nie wiedziałam jaki dać tytuł posta;(mówię o tych przeszyciach;)

Tak więc kurs będzie zupełnie bez opisów i mam nadzieję,że ten kto miał kiedykolwiek do czynienia z szyciem,wszystko zrozumie;)

Cała masa zdjęć,więc cierpliwość wskazana;)


































































































Uff ;))

Namęczyłam się więcej niż przy przygotowaniu własnego kursu;)

Pozdrawiam;)






















































6 komentarzy:

  1. Świetna, ale to już nie dla mnie, ja do szycia mam dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny , może kiedyś :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!

    Właśnie zajrzałam na Twojego bloga i bardzo mi się podoba. Świetny pomysł z zamieszczaniem tutoriali. Na pewno wielu osobom sie przydadzą! Z przyjamnością dołączam do obserwujących i na pewno będę tutaj częściej zaglądać.

    Serdecznie pozdrawiam
    magnolienrinde

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wow i jeszcze raz wow!
    Cudowne zdobienia i cudowne kolory! :)

    Pozdrawiam,
    http://kayaxfashion.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń