niedziela, 29 grudnia 2013

Haft płaski-ściegi Embroidery stitches

Witam;)
Ponieważ ostatnio zabrałam się za haftowanie,to buszuję po necie w poszukiwaniu tematów i prac z tym związanych.
Nawet bym nie pomyślała,że  jest tyle ściegów i że różne wzory powinno się haftować w inny sposób.
Myślę,że będę na bieżąco dzielić się z Wami tym co wyszukam.
Dzisiaj pierwsza część.
Bez opisów,bo nie ma tutaj co opisywać.
Mimo,że niektóre z tych rysunków wyglądają niezrozumiale,to kiedy weźmie się do ręki igłę i płótno,będzie nam dużo łatwiej pojąć o co chodzi.
Ja jeszcze nie próbowałam;)












Zapraszam na następne posty;)
Pozdrawiam ciepło Ilona













4 komentarze:

  1. Bardzo przydatne! Dziękuję:) Kiedyś trochę wyszywałam h. płaskim, może czas sobie przypomnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kursiki przydatne dla początkujących dziewczyn dobrze że i o tym pomyślałąś buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysl a jest bardzo duzo sciegow ciekawych i beda napewno pomocne ! Pierwszy ten ciemno rozowy jest to scieg galazkowy , no ale duzo do opisywania . Jest bardzo fajna ksiazka Haft i Merezki Jadwigi Jackowskiej , Warszawa 1983 . Jasne i zrozumiale opisy . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kwiatuszki ;) mam pytanko, może wstawiłabyś jakiś poradnik jak zwężać bluzki? szczególnie chodzi mi o rękawy... jestem początkująca w tych sprawach ;)
    www.mkujawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń