piątek, 10 stycznia 2014

Kwiaty z krepiny

Dzień dobry;)
Dzisiaj znów kwiaty z krepiny.Bardzo delikatne i ładne,takich chyba jeszcze nie widziałam.
Odskocznia od róż;)
Kurs znaleziony w sieci
Niestety ja się na krepie nie znam,więc zdjęcia bez opisów.





                            



Kochani martwi mnie,że nie zgłaszacie swoich prac na konkurs.
Mam nadzieję,że to jeszcze za wcześnie i szykujecie coś świetnego na tę okazję;))
Czekam na pierwsze prace,kto pierwszy ten lepszy;))
Pozdrowionka;)

Zapraszam Was także na mojego domowego bloga.

Możecie tam zobaczyć między innymi ciekawe inspiracje,niebanalne prace różnych rękodzielników ,jak i porady związane z wystrojem i prowadzeniem domu.
Jeśli chcecie zobaczyć cudne miniatury zrobione z polimeru gliny zapraszam tutaj




8 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurs obrazkowy bardzo wyraźny wiec każdy sobie z tymi kwiatami poradzi moze wykorzystam je przy robieniu prezentu dla Babć?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za kolejny kursik :) Ilonko, ja dopiero wychodzę z choróbstw u mnie w domu, ale myślę nad jakimś kursikiem. Mam nadzieję, że uda mi się coś stworzyć. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Divinas!!! ya anote los pasos y en algún momento las quiero hacer ♥ me encantaron besitos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszły

    OdpowiedzUsuń