niedziela, 8 czerwca 2014

Origami-motyl ze starej książki

Prosta,ale bardzo fajna ozdoba.
Wiele osób protestuje przeciwko takim wykorzystywaniem książek,ale do tego typu prac można użyć gazety z samym drukiem,albo jakiś starych podręczników.
Ja sama bardzo lubiłam robić rurki ze starych ćwiczeniówek mojego syna.
Sporo w nich druku,a nikomu się już nie przydały,no oprócz mnie;)
Zobaczcie jak ciekawie wygląda


Kurs na tego motylka znajdziecie tutaj
                                                                 Pozdrawiam;)

4 komentarze:

  1. Piękny, podobają mi się rzeczy w stylu vintage, czy ten papier postarzałaś czym??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest mój kurs.Motyl jest postarzony,a szczegóły znajdziesz klikając w link do kursu;)

      Usuń
  2. Ale piękny! : ))

    Pozdrawiam (handmadeblog.pl)

    OdpowiedzUsuń